Szem látást edző. Szemtorna – Néhány gyakorlat a jobb látásért | BENU Gyógyszertár


William Bates kidolgozott számos szemgyakorlatot, amelyek a lencsék és a műtétek elkerülésére jók.

szem látást edző javítsa a látást, hogy a távolba nézhessen

Bates szerint a a szembetegségek kiváltó okai a stressz, a szem feszültsége és lustasága. Ezeket szerintenem csak szemüveggel, kontaktlencsével, szemműtéttel lehet kezelni, hanem az általa kialakított szemgyakorlatok alkalmazásával is eredmények érhetőek el a gyógyításban.

Bates elmélete azon az elképzelésen alapult, hogy a szemet tartó izmok nem megfelelő működése miatt alakulnak ki a látáshibák.

szem látást edző az a-vitamin befolyásolja a látást

Ha a külső szemizmok nem működnek jól, akkor nem lesz tökéletes a szem akkomodációja alkalmazkodása a közeli és távoli képekhez, és így a látás sem tökéletes. Azonban különböző gyakorlatokkal ezek az izmok újra rendesen működtethetővé válnak, nem merevednek meg, és javítható az agy és a szem látást edző közötti kapcsolat is.

Íme az általa kifejlesztett gyakorlatok: Tenyerezés Üjünk le kényelmesen egy asztal mellé, támasszuk alá könyökünket párnákkal annyira, hogy a tenyerünkkel anélkül érinthessük meg a szemünket, hogy előre hajolnánk.

szem látást edző tesztelje a látásom hány százalékát

Csukjuk be a szemünket és fedjük le a tenyerünkkel úgy, hogy ne érjünk a szemünkhöz. Lélegezzünk lassan és egyenletesen, így próbáljuk meg ellazítani szemizmainkat.

szem látást edző klip egy srác látta a lányt

Minél feketébb képet látunk ilyenkor annál jobban ellazult a szemizmunk. Ezt a gyakorlatot kezdetben célszerű naponta kétszer-háromszor, percig csinálni.

szem látást edző modern látásbetegségek

Lengetés Álljunk fel, fókuszáljunk egy távoli pontra pl. Ezt a gyakorlatot naponta percen keresztül végezzük, főleg olyankor, ha fáradtnak érezzük a szemet. Ha meglátjuk a kiválasztott színt, akkor a színre koncentráljunk, ne a formára.

Szem torna Javíthatjuk a látásunkat! A szemtorna eleinte nehéz, de a rendszeres gyakorlás meghozza az eredményt.

Például ha látunk egy szép piros autót, akkor ne az autó formájára, hanem a színére koncentráljunk. Pislogás Pislogással megelőzhetjük a szem környéki izmok lemerevedését.

Ennél a gyakorlatnál ügyelnünk kell arra, hogy 5 másodpercenként pislogjunk. Akkomodációs gyakorlatok Vegyünk kezünkbe egy tárgyat, kezünket lassan közelítsük az orrunkhoz, majd teljesen nyújtsuk ki.

szem látást edző látás mínusz 3 hány vonal

Közben a tárgyra fókuszáljunk. Az ilyen gyakorlattal javíthatunk szemünk alkalmazkodóképességén.

Áfonya látás kiegészítők A z "Szemüveg egyénre szabva!